torsdag 17 februari 2011

Dag 11: Gårdagens eufori har bytts ut mot total apati

Idag har jag verkligen varit försoffad och jag orkar knappt blogga ikväll, men någon gång under dygnets alla timmar så måste det ändå göras. Jag hade planerat att ha en topp 3-kväll ikväll men jag har nu bestämt mig för att skjuta upp den till imorgon då jag säkerligen har mer ork och energi över för det. Dessutom så funderar jag fortfarande på vad för topplistor jag ska ha och hur många av dom det ska finnas.. Ett givet kort är "topp 3: Arsenalminnen" och ett annat är "topp 3: favoritpositioner (på fotbollsplan givetvis)", och helt plötsligt kom jag på en tredje kategori, "topp 3: särskrivningar". Ja så vi får helt enkelt avvakta tills morgondagens blogginlägg för att få redan på mina diverse topp 3-listor för nu kommer jag "tjuna" (extremt försvenskat) ut och sova lite. Imorgon är dag nummer 7 på denna "arbetsvecka" och jag måste spara den lilla energi jag har kvar till det..

Ingen bild och ingen musikvideo idag men jag lovar att kompensera det med desto fler bilder och musikvideos imorgon..

Praise be with you my child!

P.s Idag kommer jag inte ens nämna Kissies namn! D.s

2 kommentarer:

  1. Topp tre händelser på Öland... / N

    SvaraRadera
  2. Har jag verkligen varit med om 3 saker på Öland!?

    SvaraRadera