torsdag 24 februari 2011

Dag 16, 17 och 18: Nu har jag missat att blogga två dagar i rad..

Vi börjar med dag 16 (tisdag)
Ja vad ska man säga om tisdagen förutom att mina tankar låg på annat än jobbet. Jag ville bara hem och kolla på film (ensam?). Det var en rätt lugn dag på jobbet för mig och det var kanske just pga att jag visste att jag skulle vara ledig dagen efter så jag slet inte ut mig nämnvärt. Men det var en trevlig kväll med film, pizza och tom lite fotboll.. Jag tackar för pizzan och det trevliga sällskapet men filmen var inte jättebra även om det var mycket naket i den. Det var dag 16 de.

Dag 17:
Igår var en ren slappardag. Mamma kom med mat från 4-kök och en påse med mat som hon hade hemma men inte ville äta, jag undrar varför.. Ja påsens innehåll är väl ganska känt vid det här laget men för er som inte redan visste det så kommer facebookinlägget här:

"Världens bästa mamma kom förbi med en påse med lite mat i till mig idag.. Påsens inehåll: Färdiglagade pannkakor, bäst före: 2010-12-03, Isbjörnens kaviar, bäst före: 2011-02-02, bröd, bäst före: 2011-02-20 och smör, bäst före: 2011-02-02. Tack mamma men jag är inte hungrig!"

Förutom att mamma var på besök igår och försökte förgifta mig med gamla pannkakor så spelade jag tv-spel, resten av dagen.. Så det var en minst sagt produktiv dag.

Idag då. Jo idag har jag äntligen tagit tag i ett stundande problem jag har. Jag har nämligen pratat med min hyresvärd om att ta över förstahandskontraktet på lägenheten jag bor i och snart är den proceduren över.. Äntligen! Inflyttningsfest snart..

För övrigt så är jag ledig även idag men jobbar imorgon. Ska bli gott med helg för snart är det tisdag igen och då ska jag lägga mig på operationsbordet.

Dagens låt: Blev stressad till ett beslut nu men detta var jag i lördags








Dagens bild: Tisdag will soon be here!










Nähe, that's all for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar