fredag 11 februari 2011

Dag 5: Sent blogginlägg idag men jag har spelat tv-spel hela dagen!

Åter till den stora frågan, mitt hjärtefråga skulle man kunna säga, vad fan ska jag blogga om idag!?
Jag kan säga så mycket som såhär, jag har inte gjort ett Janne idag, mer än att spela tv-spel.. Jag gick upp tidigt för att spela och nu sitter jag här fortfarande. Jag har spelat så länge idag att jag har glömt bort att dricka vatten så nu när jag skulle resa mig så var jag nära på att svimma.. Dessutom är det sånt skitväder ute så det är knappt någon mening att gå utan för dörren..


Å ingen alkohol blir det i helgen heller.. Det e ju själva fan att man ska behöva sitta hemma en kväll som denna. Härligt väder, miljoner på kontot och ett utseende bara Johnny Depp kan mäta sig med, nä det blir väl mer tv-spel ikväll och ev en runk på det.. Men ha så kul ni som ska ut och slå gärna en signal om du är sugen på efterfest, jag bjuder på ägg och keso!


Idag blir det en bild på min bror som jag saknar just nu
Dessutom är han jävligt snygg!


Dagens låt. (Ligger i inlägget under detta.)
Lite klassisk RnB


Imorgon blir det mer smaskiga Kissie-hemlisar och kanske även en intervju jag gjorde med henne 2007 innan hon blev känd.
En av Kissises största rivaler, henne gillar vi inte!! Argh!!!

1 kommentar:

  1. Han är jävligt snygg... Din bror alltså. Inte han den där Kissie.

    SvaraRadera