måndag 21 februari 2011

Dag 15: Över 1000 sidvisningar

Det är ju iof svårt att sätta i perspektiv då jag inte vet hur mycket det jämfört med andra som bloggar, men jag trodde ju inte att jag skulle ha 1000 visningar efter 14 dagar. Så det firar vi med att stoppa in en ny snus..

Annars hade det varit en väldigt lugn dag och jag hörde några snacka på jobbet om när dom brukar gå och lägga sig och i vanliga fall gör jag det mellan 00 och 01 men ikväll ska jag faktiskt testa att gå och lägga mig nu. Är egentligen inte speciellt trött men däremot har jag en härligt huvudvärk, troligen ett reslutat av gårdens debakel, även om det är kul för spelarna i Leyton som tydligen fick en resa till Las Vegas i present av klubben för att dom fixade omspel mot mitt vackra Arsenal igår. Och på frågan om Leyton Orient är bättre än Barcelona så är svaret nej, nej dom är inte bättre än Barcelona..

Det blir ingen bild ikväll men å andra sidan så vet ni redan hur jag ser ut. Skulle ni ha glömt så får jag hänvisa er till ett tidgare inlägg med en bild på min look alike, Luke Chadwick!
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar