söndag 13 februari 2011

Dag 7: Fotbollskanalen Europa suger!

Det finns en enda anledning till att jag kollar på fotbollskanalen europa, för att få se målen.. Vem fan bry sig om vad Olof Lundh har att säga, vem orkar titta på Pontus "turtle neck" Kåmark, varför har inte Jesper Hussfelt lagt ner fotbollen för gott och varför i hela helvete är Patrik Ekwall programledare?? "Klubben för inbördes beundran" är här med öppen. Bara massa ryggdunk hela tiden och ja jag älskar Zlatan, missförstå mig inte, men jag tror ärligt talat att Ekwall vill knulla med honom ibland..

För övrigt fick jag skit för min "tråkiga" blogg idag. Tack (och jag menar det)! Jag blir glad när jag hör att någon i alla fall läser den.. Sånt värmer.




Dagens bild: lika som bär


            Luke Chadwick



Christopher R


Dagens låt: Ja ni fattar!









Nähe. Dags att sova. Ni får vänta tills imorgon om ni vill veta mer om Kissie!
Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar