måndag 7 februari 2011

Första dagen av 1 månads bloggande..

..och jag hatar det redan. Okej hata är ett starkt ord, men det ska bli sjukt tråkigt att hålla på i en hel månad. Men eftersom att jag förlorade vadet så innebär också det att jag måste stå mitt kast. Jag säger Tony Montana: "All I have in this world is my balls and my word and I don't break them for no one."

Jaja. Folk har frågat mig om vad jag ska blogga om under den här månaden och jag har faktiskt inte den blekaste aning. Känns så där meningsfullt att blogga om vad jag gör om dagarna. Varje dag skulle se ut såhär, vaknar, snoozar i ca 2 timmar, kryper till jobbet, jobbar(?), kryper hem, sätter mig framför datorn, kollar på tv, gör mina sit-ups, borstar tänderna, runkar och sen går jag och lägger mig.. Inte mycket till blogg. Jag måste helt enkelt komma på nått som lockar folk (för jag antar att jag vill att folk ska läsa den). Jag har ju dessutom lovat ett inlägg om dagen och även en ny bild om dagen, vilket jag redan nu ångrar..

Det här får räknas som mitt första inlägg. Det behövs inte mer idag för ärligt talat så fattar jag inte riktigt hur man gör.. Så inga jävla klagomål på att jag inte kan detta eller att det inte är bra för då skickar jag Bob på er! Stans häftigaste och farligaste blandras?

En låt som passar ganska bra en dag som denna.


Detta ska göras med stil! Men jag har väl tappat alla mina (2) läsare redan efter 1 vecka..

2 kommentarer:

  1. vart är bilden du lovade då?

    SvaraRadera
  2. Profilbilden får räknas som dagens bild! Vill inte skämma bort er redan..

    SvaraRadera