fredag 18 februari 2011

Dag 12: En himla massa listor

Ikväll blir det en specialare. Jag ska nämligen göra några topp 3-listor över saker jag gillar och inte gillar.. Kan bli intressant eller också totalt meningslöst

Kvällens första topp 3-lista

Topp 3: Arsenalögonblick
Nummer 1: Straffräddningen som tog Arsenal till CL-final 2006 (länk nedan)
Nummer 2: Fredrik Ljungbergs debut mot Man Utd då han även blev målskytt
Nummer 3: Dennis Bergkamps eleganta (och smått omöjliga) mål mot Newcastle


Topp 3: Önskeligg
Nummer 1: Marissa Tomie, jag har alltid varit väldigt svag för henne. (Bild nedan)
Nummer 2: Jenny McCarthy, playmate of the year 1994
Nummer 3: Megan Fox, det är svårt att utstråla mer kåthet än henne













Topp 3: Särskrivningar
Nummer 1: Fryst kyckling lever, den är i en klass för sig
Nummer 2: Skum tomte, ja han ser allt lite skum ut den där tomten
Nummer 3: Herr toalett, vart har du damen?

Topp 3: Snyggaste mål
Nummer 1: Handbollsstraffen som fick mig att tappa hakan (Länk nedan)
Nummer 2: Marco Van Basten bjuder på ett stycke fotbollskonst
Nummer 3: Linus Omark gör något som jag trodde var helt omöjligt.







Topp 3: Favoritfilm
Nummer 1: Scareface, The world is yours!
Nummer 2: Nyckel till frihet, världens bästa Morgan Freeman och en riktigt bra Tim Robbins
Nummer 3: The boondock saints, Brödrakärlek när den är som bäst

Topp 3: Roligaste porrfilmsnamn
Nummer 1: Glad-He-Ate-Her, ja det finns många riktigt roliga namn men denna slår det mesta
Nummer 2: Robin’s Wood, som sagt, porrindustrin är riktigt påhittig
Nummer 3: Indiana Bones and the Temple of Boom Boom, priceless

Topp 3: Kenny Loggins-låt
Nummer 1: Playing with the boys, det blir inte bögigare än så (Länk nedan)
Nummer 2: Highway to the dangerzone, man skulle varit ung på 80-talet, shit alltså
Nummer 3: Footloose, så härligt bögigt på nått sätt

Topp 3: De mest avskyvärda människorna i Sverige
Nummer 1: Alex Schulman, tror inte det finns någon värre människa i världen faktiskt (länk nedan)
Nummer 2: Carola,  ger mig gåshud och av helt fel anledning
Nummer 3: Pernilla Whalgren, mer självupptagen kärring får man leta efter

Topp 3: Favoritdansk
Vad är det jag säger!? Jag hatar ju Danmark!

Topp 3: Favoritkroppsdel (på tjejer)
Nummer 1: Ögonen, ett par riktigt vackra ögon får mig att smälta
Nummer 2: Tuttar, bröst, knockers, pattar.. ect ect, kommentarer överflödiga
Nummer 3: rumpan, en riktigt välsvarvad rumpa, spelar mindre roll om den är lite eller stor
Topp 3: Favoritdiktator (ska stryckas under att jag inte är för folkmord på något sätt)
Nummer 1: Idi Amin, du vill inte vinna en simtävling mot den galningen (länk nedan)
Nummer 2: Kim Jong Il, det utbröt panik i Nord Korea när gubben ändrade så att röd gubbe betydde gå
Nummer 3: Robert Mugabe, dö nån jävla gång gubbe!

Topp 3: Favoritöl
Nummer 1: Kronenbourg 1664
Nummer 2: Newcastle brown alé
Nummer 3: Stella artois
Topp 3: Favoritkonsol
Nummer 1: Playstation
Nummer 2: Nintendo 8-bit
Nummer 3: Super Nintendo
Topp 3: Artist
Nummer 1: Bruce springsteen, 5 konserter med "The boss" och han levererar alltid
Nummer 2: Guns and Roses, med världens största pucko till frontfigur kunde det bara bli succé
Nummer 3: Rage against the machine, lördag, du vaknar, öppnar en öl, städar lgh och lyssnar på ratm
Topp 3: Favoritklipp på tuben
Nummer 1: Cp:t som nästan brinner inne men är lika jävla glad för det (länk nedan)
Nummer 2: En failcompilation of 2010, 9 minuter ren magi
Nummer 3: Världens bästa låt?

Nu orkar jag inte göra fler topplistor ikväll och hoppas att ni gillar dom jag har gjort.
En till har jag tid med iof.
Topp 3: bloggare
Nummer1-3: Kissie såklart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar