fredag 25 februari 2011

Dag 19: Jesus walks with me..

Varför börjar jag bli nervös!? Det är ju bara att köra en 2-meterssprutan och luta mig tillbaka för lite skön(?) avkoppling och Rocky #19. Jag måste tvätta fötterna noga innan och klippa mina naglar så min plan är att bada fötterna i aceton (nagelborttagning?) och köpa nya strumpor som jag ska ha på mig i mina Arsenaltofflor för att läkaren inte ska svimma och sätta sprutan i låret på mig.. Men jag har ju iaf jesus (pappa) vid min sida som kan hålla mig i handen om dåttårn kulle va elak.. Du är bra du pappa!

För övrigt så lurade en polare mig ganska duktigt idag. Jag var helt övertygad om att han skulle vägra vara min vän längre och därför heller inte skjutsa mig hem från sjukan på tisdag varpå jag hade fått gå i min nya pjäxa och allt därtill.. Men det var en bra "scare" jag fick, så hatten av, ditt as..

Jo en sak till, jag hade sex nyss and it was awesome!!



Dagens bild: Brothers in arms!













Dagens låt: Play on playa!! (Inte jag nu utan killarna i videon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar