tisdag 15 februari 2011

Dag 9: Fosilen Milan

När jag fick frågan om jag ville kolla på Milans möte med Tottenham idag så svarade jag motvilligt ja, dels för att jag gärna hade spelat tv-spel istället och dels för att redan på förhand visste att Milan skulle vara riktigt dåliga (dessutom hatar jag Tottenham). Men att Milan skulle vara så dåliga hade jag ingen aning om. Dom saknar totalt fantasi i anfallsväg och varje boll dom slår på Zlatan är antingen för hög eller för lång, dessutom är Seedorf typ 200 år och borde lagt av med fotboll för länge sedan. Nä det här var verkligen inget roligt att kolla på. För övrigt så är fotboll i regn enbart roligt om det spelas i England. Men nu laddar vi inför mötet imorgon istället då Barcelona gästar Emirates för andra året i rad. Den stora skillnaden sen förra året, Cesc! I år dras han inte med någon skada sedan tidigare och jag tror att även om det kommer bli väldigt tufft så har vi en bra mycket större chans att vinna den här gången, dessutom är Van Persie i storform. Mitt tips: 2-0 Cesc och "den lille tsaren"


Nu hinner jag inte blogga mer ikväll så därför får ni varken bild eller musikvideo, men däremot lämnar jag er med detta. Ett alternativ tför er som bara har spotify free. Fick tipset idag och det verkar vara en riktigt skön sida.

http://listen.grooveshark.com/#/


Som sagt, även Kissie får vänta tills imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar