tisdag 8 februari 2011

Dag 2 och jag är lika vilsen..

Hej alla mina bloggisar!

Idag har jag jobbat, det var jättekul.. Tycker så himla mycket om att få träffa mina supergoa kollegor. Blir så himla varm inombords av er! Superkramizar till er alla.

Nä men ärligt talat, fan ska jag blogga om ikväll då!? Det är iaf nu ett faktum att jag ska opereras den 1 mars. Fick hem en jävla bibel med saker jag bör/ska tänka på. Bland annat får jag inte glömma mina läsglasögon hemma. Tack för påminnelsen... Och imorgon ska jag slutföra min rotfyllning. 1 timma i gynstolen med nått gummiliknande över käften som bara kan beskrivas som en halv använd kondom.

Har idétorka just nu så detta får räcka.. Nu blir det lite mer Fifa 11


Sen var det ju bilden också!
Jag har aldrig påstått att jag är normal!


Och så dagens musiktips! (Fan jag börjar bli en riktig bloggare nu känner jag!)

Passar bra till min personlighet!

Och så kvällens tidsfördriv.
http://gobarbra.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar