onsdag 9 februari 2011

Dag 3: En rotfyllning senare...

Dagen har präglats av smärta och ett långt jävla trask till Berga centrum. Borde byta tandläkare..
1 timma och 40 minuter tog det och det var sjukt tråkigt. Det värsta av allt var att jag låg hos tandläkaren och fundera på vad jag skulle blogga om (va fan e de om!?). 

Men det var iaf "varmt" och sol ute idag vilket fick mig att börja fantisera om lättklädda damer och en kall öl på Krögers uteservering mitt på dagen en torsdag.. Fan va glad jag är att jag inte är blind (inget illa riktat mot er blinda, även om vissa av er kanske önskade att ni vore blinda när ni såg mig).. Och lagom till sommaren har jag dessutom format mitt 6-pack på magen.. Det kommer bli en bra sommar (för oss som kan se).

Dagens bild är mitt nya hatobjekt. Förbannade Länsförsäkringar. Men vänta ni bara, snart ska jag skita i eran brevlåda!!!












Sen blir det alltid en låt! Och det kommer bli mycket hård rock i sommar.








Nähe nu börjar andra halvlek, utan Zlatan. Knappt värt att titta längre.. För det tror jag vi alla kan komma överens om, Zlatan är kung.. Sverige nuvarande monark borde abdikera för att ge plats åt Sveriges riktiga kung.

E F, denna är för dig! Eftersom att det är viktigt för dig att jag har en bild varje dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar