torsdag 10 februari 2011

Dag 4: Varför skummar kisset ibland?

Är jag ensam om att vilja veta det!? Ibland är kisset vanligt men ibland skummar det.. Jag förstår inte varför. Jag tror att ganska många (om det nu är någon som läser) kommer att få en helt annan uppfattning om mig efter att den här månaden är över.. Men å andra sidan så var ni tvugna att få reda på det förr eller senare i alla fall. Jag är inte konstig, bara tankspridd..

Fan ska jag verkligen orka spela fotboll ikväll.. Lyckades somna en stund innan och nu är jag helt slut! Jävla kändisskap som gör att jag måste synas hela tiden. Folk tror att jag bara kan dyka upp överallt för att förgylla, det är ingen jävla välgörenhet!! Nä jag ställer gärna upp när mina fans kallar..

Dagens låt är en gammal klassiker








Medans dagens bild knappast är en klassiker.
Jag sa ju att jag lyckades somna nyss!












Nej jag har inte knarkat!

Och nu över till något helt annat: lärarinnan som hatar skogsmöss!








Imorgon ska jag skriva om min stora idol, Kissie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar