lördag 19 februari 2011

Dag 13: Har bloggen börjat tappa läsare!?

Vad händer med mina sponsorer när dom ser att bloggen börjar tappa i intresse. Det var ett järvt beslut att ha en topp 3-lista på en fredag. Redaktionen har kallat till extramöte. Hur vänder man på en negativ trend!? Går det över huvud taget!?

Nä ärligt talat så skiter jag i vilket för om 2 veckor är jag ändå klar!!

Ikväll blir det hemma hos ...... och .... Jag känner mig rätt seg i kroppen efter 7 dagars "jobb" men det slutar väl som vanligt att jag tar mig i kragen och dyker upp runt 00:05. En Minttu black nu för att komma igång hade varit att föredra. Iof har jag ju Svenne Rubins och folköl som faktiskt får duga som kickstarter!

Dagens bild: Livets dryck?














Dagens låt: Årets låt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar